اپ فور یو

بهترین های دنیای وب

دانلود OK Golf 1.7.1 – بازی متفاوت و عالی گلف اندروید + مود

OK Golf Android Games

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 94 مگابایت

 دانلود فایل نصبی مـــود بازی با لینک مستقیم - 94 مگابایت

 دانلود تریلر (ویدئو گیم پلی بازی)

  • ۲۹۹

دانلود Daregon : Isometric Puzzles 2.4 بازی پازل اعتیادآور اندروید

Daregon : Isometric Puzzles 2.4 یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی TEL GAMES می باشد که در مارکت اندروید به قیمت 0.99 دلار منتشر شده است که از بازی Monument Valley الهام گرفته شده است. شما باید شخصیت اصلی را هدایت کنید و به او کمک کنید تا از مسیرهای پرپیچ و خم بگذرد و راه خود را پیدا کنید و به مقصد برسد و بدین ترتیب به مراحل بالاتر صعود کنید. در مکان های مختلف به ماجراجویی بپردازید و پازل ها را حل کنید. همچنین باید مراقب موانع و دشمنانی که بر سر راهتان قرار می گیرد باشید.

دانلود minecraft 1.2.5.0 - بازی ماینکرفت برای اندروید + مود و تریلر بازی

Related image

ماینکرفت از محبوب ترین و بهترین بازی های اول شخص و جهان باز است. در این بازی بلوک های زیادی در اختیار بازیکن قرار می گیرد که باید سعی کند در دو صورت خلاقانه و بقاء به ساخت و ساز سازه های دلخواه خود ادامه دهد. ماینکرفت دقیقا شبیه بازی های خانه سازی آتاری است با این تفاوت که سه بعدی است و دارای در و پنجره و چراغ و... است. این بازی دارای گرافیک پیکسی است که ممکن است در شروع کمی خسته کننده به نظر بیاید ولی بعد از آن معتاد این بازی خواهید شد. لازم به ذکر است که این بازی در مارکت گوگل استور با قیمت 7 دلار به فروش می رود. ماینکرفت در پلتفرمر های زیادی ساخته و معرفی شده که ما سعی کردیم نسخه ی اندرویدی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. برای ادامه و دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود dream league soccer 2017 v 4.16 ، بازی لیگ رویائی برای اندروید + مود و دیتا

دانلود Dream League Soccer 2017 - بازی لیگ فوتبال رویایی 2017 اندروید + مود + دیتا

تیم رویایی خود را بسازید.بازیکن بخرید.ترکیب تیم خود را عوض کنید و به بازی با تیم ها و لیگ های مختلف بپردازید.در این بازی شما هم در نقش مربی و هم در نقش بازیکن هستید.شما می توانید ترکیب تیم خود را عوض کنید،ورزشگاه جدید بسازید و آرم و لباس خود را عوض کنید.همه چیز در اختیار شماست.شما باید با هوش فوتبالی خود بهترین بازیکن ها را شناسایی کرده و خریداری کنید.البته برای این کار نیاز به کمی پول است که باید از بازی ها به دست بیاورید.

Advanced Download Manager Pro 6.2.4 – دانلود منیجر پیشرفته اندروید + مود

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

دانلود بازی کندی کراش برای اندروید Candy Crush Saga 1.111.0.3

دانلود بازی کندی کراش برای اندروید Candy Crush Saga 1.40

همان طور که می دانید بازی candy crush یک بازی زیبا و ساده است که در آن شما باید با کنار هم قرار دادن 3 آبنبات آن ها را نابود کرده و به مراحل بالا تر بروید. این بازی یک بازی محبوب در سراسر دنیاست که طرفداران زیادی را از اندروید و ای او اس دارد و ما هم تصمیم گرفتیم که نسخه ی اندرویدی آن را خدمت شما دوستان عزیز قرار بدهیم. بازی بیش از 470 مرحله و 455 دنیای متفاوت است. هر مرحله از بازی سبک متفاوتی از مرحله قبلی دارد و همین تنوع در بازی باعث ایجاد خستگی نمی شود و همواره بازکن را مشتاق برای اجرای مرحله بعد خواهد کرد.در مراحل مختلف بازی شما ممکن است با شکل های مختلف از آبنبات ها روبرو شوید که کنار هم قرار دادن آنها را برای شما سخت کند. برای دریافت این بازی زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.چشمک 

دانلود CoffeeCup HTML Editor v15.4 Build 802 - نرم افزار ویرایشگر HTML و طراحی صفحات وب

دانلود CoffeeCup HTML Editor v15.4 Build 801 - نرم افزار ویرایشگر HTML و طراحی صفحات وب


CoffeeCup HTML Editor نرم افزار طراحی وب پیشرفته ای است که برا ی هر کاربری قابل استفاده می باشد. شما می توانید با استفاده از آن وب سایت های عالی را ایجاد کنید به گونه ای که شگفتی همگان را برمی انگیزید. افرادی که در HTML کارآزموده هستند می توانند سایت های استانداردی را با استفاده از ابزار حرفه ای چون code completion و built-in validation ایجاد کنند و نیز افراد تازه کار آماده می شوند برای یادگیری rope ها با استفاده از منابعی چون مرجع جامع تگ و تم های متفاوت با سایر نرم افزار های طراحی وب سایت.

دانلود GTA: Liberty City Stories 2.2 – بازی اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی اندروید + مود + دیتا

Grand Theft Auto: Liberty City Stories به فارسی (اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی) جدیدترین سری بازی معروف جی تی آ از Rockstar Games برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم که با قیمت 6.99 دلار (البته با تخفیف 40 درصدی به مناسبت لانچ بازی) منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های جی تی آ معرفی نماییم و نسخه کامل ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم

سلام به سایت ما خوش آمدید. امیدوارم لحضات خوبی داشته باشید.
Designed By Erfan Powered by Bayan