اپ فور یو

بهترین های دنیای وب

دانلود بازی Doodle Army 2 : Mini militia نسخه 5.3.3 برای اندروید + مود

با ربات ها بجنگید، آن ها را شکست دهید و از پیروزی های خود لذت ببرید. در این بازی انواع سلاح ها وجود دارد که با آن ها می توانید دشمنان خود را مغلوب کنید. این بازی زیبا یک بازی اکشن دو بعدی فوق العاده است که تا کنون گیمر های زیادی را مجذوب خود کرده و دارای حالت آنلاین و آفلاین می باشد. همچنین شما می توانید با وای فای هات اسپات با دوستان خود بازی کنید. این بازی فوق العاده را از دست ندهید...


ویژگی های بازی :

دارای بیش از ده ها سلاح متنوع 

دارای مراحل زیبا و هیجانی

امکان بازی با دوستان خود به صورت آنلاین و آفلاین ( وای فای هات اسپات )

امکان ویرایش یا تغیر آواتار خود به صورت دلخواه

دارای گیم پلی جذاب و گرافیک دوست داشتنی 

دارای صدا گذاری عالی و پیشرفته

دارای امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی 

و...


تصاویری از محیط بازی :






تغیرات نسخه 5.3.3:

  • - In-game Friends is here! Now you can add players as friends and play custom games together!
  • Note - just make sure you and your friends are on this latest app version, only then you could find them and play together
  • - You can also search for other players by nickname or ID, and add them as friends directly in the game regardless of your account type (including guests)
  • - In addition, we’ve made some bug fixes related to Friends.
ویژگی های نسخه مود و مگامود:
Mod

Pro Pack Unlocked

Mega Mod (v3.0.87)

×5 Per Shot
No reload
Pro Pack Unlocked
Enemy Health Decreased

 دانلود فایل نصبی نسخه اصلی با لینک مستقیم - 42 مگابایت

 دانلود فایل نصبی نسخه مـــود با لینک مستقیم - 44 مگابایت

دانلود فایل نصبی مگامود بازی با لینک مستقیم - 45 مگابایت

سلام من نسخه مود دانلود کردم ولی مود نبود همه چیزاش تموم می شد

نسخه مود اسکین هاش بازه و بدون پرداخت پول واقعی میتونید اسکین هارو انتخاب کنید. برای اینکه آیتم های بینهایت در بازی مثل خاک و سنگ بینهایت داشته باشید باید حالت بازی رو هنگام ساختن ورلد رو کریتیو تنظیم کنید
ممنون از این بازی لطفا بروزرسانی
سلام منون از نظر شما
نسخه بروز بازی قرار گرفت

ببخشید این خیلی نسخه قدیمیه

 

 

سلام من میرم تو بازی یه پیغامی میده میگه نسخه انلاینشو نسب کن من نمی خوام انلاینشو نصب کنم باید چکار کنم

من دانلود کردم ولی خواستم نصبش کنم نصب نشد رفتم تو گوگل پلی می نویسه نمی  توانید نصب کنید چون قبلا یک نسخه ناسازگار روی دستگاه نصب شده است. علتش چیه؟لطفا راهنمایی کنید

سلام
شاید با نسخه اندرویدتون یا با پردازندتون سازگار نیست میتونید نسخه مخصوص دستگاه خودتون رو با برنامه cpu z پیدا کنید و نصب کنید یا روی دستگاه های دیگه امتحان کنید

من دانلود کردم ولی خواستم نصبش کنم نصب نشد رفتم تو گوگل پلی می نویسه نمی  توانید نصب کنید چون قبلا یک نسخه ناسازگار روی دستگاه نصب شده است. علتش چیه؟لطفا راهنمایی کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام به سایت ما خوش آمدید. امیدوارم لحضات خوبی داشته باشید.
Designed By Erfan Powered by Bayan